Organisation für professionelle Fremdenführer

Probleem?

Probleem met boeken Guidor training programma?

Kom je een probleem tegen bij het boeken van het trainingsprogramma, kijk dan eerst of je vraag hierbij staat:

Ik krijg de melding 'uw emailadres is al door iemand gebruikt'

Dat wil zeggen dat er al een account op dit emailadres bestaat. Je staat dus of met dit emailadres als lid geregistreerd of je hebt eerder een boeking gedaan. Je kunt dan inloggen met je gebruikersnaam/emailadres en je wachtwoord. Als je het wachtwoord vergeten bent kun je eenvoudig zelf een nieuw wachtwoord aanvragen, dat ontvang je op het opgegeven emailadres.

Ik heb nog geen account, hoe maak ik die aan

Wanneer je naar het betaalscherm gaat krijg je de optie om in te loggen als lid, wanneer je geen lid bent kun je daaronder alle velden invullen waarmee direct een account voor je aangemaakt wordt.

Ik heb een aantal activiteiten in mijn winkelmandje gezet, maar nu is mijn winkelmandje leeg

Zodra je naar verwerk inschrijving gaat (de bankomgeving waar de IDEAL betaling plaatsvindt) staat in de zijbalk dat je winkelmandje leeg is. Dit is verwarrend, maar je 'boekingen' liggen al bij de kassa, dus je kunt gewoon doorgaan met de bank betaling.
Wanneer de bankbetaling – om wat voor reden dan ook - niet afgerond wordt zul je ze opnieuw aan moeten klikken.

Hoe kan ik zien of mijn betaling geslaagd is

Zodra de betaling in IDEAL succesvol verwerkt is ontvang je een email met een factuur waarop de activiteiten vermeld staan en de status BETAALD

Hoe kan ik zien welke aCtiviteiten ik heb geboekt

De succesvolle en betaalde boekingen kun je terugzien onder de rode knop MIJN BOEKINGEN

Ik heb geen IDEAL, hoe kan ik nu boeken?

Als het echt niet lukt om met IDEAL te boeken neem dan contact op met het kantoor zodat de boeking handmatig gemaakt wordt en je het bedrag overmaakt naar Guidor. Houd er rekening mee dat de boeking pas definitief is zodra de betaling ontvangen is.

heb ik recht op korting?

Alleen Guidor leden hebben recht op korting.

Hebben Guidor leden nog meer voordelen

Ja, in eerste instantie worden de activiteiten opengesteld voor Guidor leden. Na een bepaalde datum worden deze pas aangeboden aan niet-leden.

Ik wil graag boeken maar de activiteit is vol

Je kunt je gegevens achterlaten zodat je op de wachtlijst geplaatst wordt. Zodra er annuleringen binnenkomen vallen er weer plaatsen vrij, en kan Guidor contact met je opnemen zodat je alsnog je boeking kunt voltooien.

Er werkt van alles niet

Om gebruik te kunnen maken van de leden- en betalingsfaciliteiten is het nodig dat je browser cookies accepteert, omdat anders het systeem van de een naar de andere stap niets mag 'onthouden' en je dus niet verder kunt. Je kunt dit aanpassen in de voorkeuren / preferences van je browser. Als je standaard geen cookies wilt accepteren kun je ervoor kiezen om deze website bij uitzonderingen toe te voegen.

 

Fragen oder weitere Informationen?

Contact Guidor

  Leidseplein 33
    1017 PS Amsterdam
  0031-20-6270006
  

Copyright Guidor